Site icon Makroskoop

Toyota esimees: Elektriautod ei asenda kunagi sisepõlemismootoriga autosid

Maailma suurima autotootja Toyota esimehe sõnul on elektriautod mööduv nähtus, mis ei asenda kunagi sisepõlemismootoriga sõiduvahendeid.

Toyota juhatuse esimees Akio Toyoda tuli välja avaldusega, et elektrisõidukid ei domineeri kunagi ülemaailmset autoturgu, mis on uusim märk sellest, et autofirmad eemalduvad üha enam probleemsest elektriautode tehnoloogiast.

Toyota juhatuse esimees on ennustanud, et akutoitel elektrisõidukid saavad moodustama maksimaalselt 30% maailma autoturust, mis lisab veel kahtlusi, kas inimesed on kunagi valmis rohepöörde nimel elektriautode kasuks sisepõlemismootoriga sõidukitest loobuma.

Toyota juhatuse esimees on ennustanud, et akutoitel elektrisõidukid saavad moodustama maksimaalselt 30% maailma autoturust.

Akio Toyoda ütles, et ülejäänud turuosa moodustavad ka tulevikus traditsioonilised sisepõlemismootoriga autod, samuti hübriidid ja vesinikkütuseelementidega sõidukid.

Maailma suurima autotootja asutaja pojapoeg nentis, et üleminek elektriautodele ei ole teostatav transpordilahendus maailmas, kus miljard inimest elab ilma elektrita.

Toyoda väitis jaanuaris toimunud ärifoorumil, et tarbijate valikute ja reisimisvõimaluste piiramine kallite elektriautode valmistamisega ei ole vastus probleemile.

Maailma suurima autotootja juhi hinnangul peaks valik, millist sõiduvahendit inimkond eelistab, tulenema autoomanikelt endilt, ning mitte olema määratud poliitikute sundregulatsioonide poolt. Toyoda on veendunud, et sisepõlemismootorid jäävad alles ka tulevikus.

Maailma suurima autotootja juhi hinnangul peaks valik, millist sõiduvahendit inimkond eelistab, tulenema autoomanikelt endilt, ning mitte olema määratud poliitikute sundregulatsioonide poolt.

Allikas

Adrian Bachmanni kommentaar:

See, millise ajamilahendusega transpordivahendit keegi eelistab, peaks tõepoolest olema vabas maailmas vabade kodanike endi otsustada ning mitte peale sunnitud monomaanilise ideoloogia ning seda sponsoreerivate misantroopidest oligarhide diktaadi järgi tantsivate bürokraatide poolt.

Seda enam, et loodussäästlikkuse argument sisepõlemismootorist märksa suuremat ökoloogilist jalajälge omavate elektriautode puhul ei päde. Samuti ei ole trollibussi heliefektid autoentusiastide kõrvale kunagi meloodiliselt võrdväärsed sisepõlemismootorite poolt pakutava märksa laiema repertuaariga.

Makroskoop saab ilmuda üksnes oma lugejate ja kuulajate toel. Juhul kui ka Sina oled huvitatud Makroskoobi edasisest ilmumisest, saad teha selleks omale jõukohase annetuse käesoleva loo lõpus toodud rekvisiitidel. Tänan tähelepanu ja abi eest!

Adrian Bachmann on Makroskoobi temaatilise kontsepti väljatöötaja ja portaali peatoimetaja. Ta on lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna, õppinud EBS-i magistriõppes ärijuhtimist ning töötanud 10 aastat luureanalüütikuna Välisluureametis ja NATO peakorteris. Seejärel 4 aastat peaanalüütikuna investeerimiskulla valdkonnas. Tema missiooniks on majanduslike, poliitiliste ja julgeolekualaste protsesside ning nende omavaheliste seoste mõistetavaks tegemine nii globaalsel, regionaalsel kui ka riiklikul tasandil. Kes soovib aidata Adrianil seda kutsumust jätkata, saab seda teha läbi annetuse pangalingiga:

Jaga sõpradega:
Exit mobile version